Ekin's
Ashikin ialah Penolong Exco Disiplin! OMG.
17 Feb 2012 18:41
Assalamualaikum semua, readers dan penyekodeng. Hoho sehat walafiat sekalian semuanya? Wink wink! Ashikin peramah harini, sebab dia tengah bahagia. Ahaha

Okay, Nampak title atas tu? Okay, tu sumpah kelakar! Exco Disiplin pulak -,- dah la aku memang takberdisiplin. Bukan nak memburukkan diri sendiri, tapi itulah kenyataan hidup. Kalau nak tanya pengawas mana yang suka taksiap homework, semua dibenarkan tengok aku secara serentak. Hoho tapi tu dulu lah. Now dah mula berhijrah ke arah kebaikan. 

Then, dapat jadi Penolong Exco. Wee~ Dah lah Teacher Mazira yang pilih, lagi lah kembang tak kuncup-2 hati aku. HAHA Exco disiplin tu boleh kira penting lah dalam organisasi pengawas

Start from the top, ada Ketua Pengawas, Ahmad Fadhil Abd Halil. Tu abang angkat kesayangan aku. Heho. Then bawah dia, ada Nur Liyana Mahzan dan Hairatul Jannah as Penolong KP. Penolong ada 2, sebab teacher nak semua benda work smoothly. At least, boleh uruskan Badan Pengawas by ourselves kalau teacher takdatang or busy. 

Turun bawah sikit, ada Secretary, Hayati Notzir. Tu kakak angkat aku! Assistant dia pulak akak pengawas baru yang bermuka putih. Sumpah aku lupa nama dia sekarang ni. Bawah dia pulak ada Treasurer, Syazwani Sukiman bersama Assistantnya, Salha Hamdan yang tak cukup inci. HAHA!

Then baru ada Exco. Exco terpenting adalan Exco Pentadbiran. Ada 3 orang je, takmahu banyak-2. Ketua dia Muhammad Nur Izzat, with his Assistant, Syafiq Ramadhan yang sengat and Iman Zahira. 

Bawah tu, baru lah munculnya Exco Disiplin dengan ketuanya, Hannan Abd Aziz. Then muncullah namaku, AshikinJamaludin, pemilik blog ini. HAHA anak-2 aku ada 2 orang, Asif Mazlan dan Sarah Zainuddin.

And diikuti Exco-2 yang lain, such as Perhimpunan, Keselamatan, Kebajikan and Keceriaan. Aku bajet-2 aku dapat jadik AJK Kebajikan. Aku ni kan kaunselor tak rasmi. AHAHA perasan sendiri. Siot! Tapi rezeki memang dah ada kan. Yeay! Dapat jugak jadik Exco. Dari Form 2, aku gigit jari tengok Sabrina dengan Afiqah asyik moving forward. But me, duduk lepak chill dengan takbuat kerjanya. Adoih.


From now on, aku akan jadikan Badan Pengawas sebagai harta aku yang paling bernilai. Day to day, makin banyak kenangan aku dengan diorang semua. And also, aku nak jadik pengawas yang garang, tapi sebenarnya baik hati. Yang baik hati memang dah pasti :DD Just aku taknak bina group hatters AshikinJamaludin. Cukuplah bila sekali aku cakap, orang dah faham. Haih dalam kelas pun satu hal. Jadi Ketua Disiplin kelas. -..- muka aku ni muka mak tiri ke sampai nak mendisiplinkan orang? Ah lantaklah. Janji kerja aku ringan-2. Yang lain aku suruh Syafiq Ramadhan buat. HAHA kejam!

Nota Kaki : Syafiq Ramadhan suruh aku tolong dia mana yang termampu. Yes boss, AshikinJamaludin sedia menerima arahan! HAHAH



OLDERNEWER