Ekin's
Babaii Luqman :’)
17 Feb 2012 18:10
Assalamualaikum. Kalau ye pun nak luah perasaan, bagi salam jangan lupaa. Jawab salam tu, kang dapat dosa, aku taktahuu :D 

Okay, before that, sesiapa yang membaca entri-2 aku dengan muka yang sumpah fucking annoying dengan dahi berkerut-2 tahan rasa menyampah, disertai niat nak membaca sebab dirasakan ni entri khusus untuk Luqman Anuar, tidak dilupakan perasaan meluat yang bertepek-2 bermaharajalela terhadap AshikinJamaludin, dipersilakan melangkah keluar dari blog nii. Senang je, klik button pangkah tuu. Bukan nak menghalau, just taknak awak-2 semuaa dapat dosa free. Wink wink!

Okaiy, masuk topic atas tu. Haihh lepas sorang, sorang nak pergi tinggalkan Ashikin Jamaludin. Aku harap and also aku berdoa yang Echa dengan Yana takpindah. Woihh kalau dua orang tu pindah, memang gelap hidup aku. Bestfriend seumur hidup tu! Dulu Myra, now Luqman pulak nak pergii. Pindah Kolej Vokasional, Seri Manjung. Wth? Cakap takpindah. Bapaklah. Aku lempang jugak mamat ni kang.

Apa-2 pun, thank you for your last day. Ohohoh best melepak! Sentiasa ada dalam hati Ashikin. Wink!



Nota Kaki : Luqman Hakim Mhd Noor, you’re my best friend ever. Gonna miss you, guitar boy :’)



OLDERNEWER