Ekin's
Entri 2 In 1 -.-'
24 Feb 2012 00:10
Assalamualaikum readers semuanyaa. Sehat emuanya kesayangan AshikinJamaludin ni? Meoww~!

Harini kan, aku apply nak jadi Ahli Sidang Redaksi sekolah. Pehh dari tingkatan 1 pulak aku dah mengidam menendang-nendang nak benda tu. Kalah perempuan mengandung tauu. Tengok orang lain jadi Ahli Sidang Redaksi, aku gigit kuku aje menengoknya. Tak cukup kuku, dengan jari-2 aku lahap. Uih gelojoh! Every school ada Majalah Sekolah sendiri kan? Huih ingat sekolah aku haprak sangat ke sampai takde? -,- nama majalah tu -> Majalah Inspirasi.

Generally, semua tempat dekat sekolah aku ada word ‘inspirasi’ tu. Dataran Inspirasi tempat telinga kami disumbatkan dengan peraturan, laporan mingguan and others. Huarghh~ tiba-2 termengantuk pulak nak cerita pasal ni. Okay, proceed proceed! >__< then ada Dewan Inspirasi lah, bagai lah. Dinner cikgu pun tema dia ‘Malam 1001 Inspirasi’. Pehh bunyi nak gempak je. Tapi gempak lah style cikgu malam tu kan. Melaram habis lah mereka (takboleh nak guna word ‘diorang’, macam biadap pulak bunyinya). 

Okay sambung pasal Sidang Redaksi. Okay, ada beberapa advantage yang aku boleh grap kalau aku terpilih jadi Ahli Sidang Redaksi. First, aku akan pastikan karya budak-2 aku disumbat sehabis comel dalam tu. Meow meoww~.. Untung-2 aku boleh make sure gambar aku banyak dalam majalah sekolah! Kayh fine, tu memang gila glamour :DD

***********************************************************************************

K Hai alls! Okaiy ni entri 2 in 1. Peace. Okaiy aku dapat jadi ahli sidang redaksi! Wee~ okaiy saya berjanji akan melaksanakan tugas sebaik mungkin! HAHA kepoh jee lebih. Seorang ahli kena hantar at least 1 karya. pehh bapaklah sengalnya. Karya mana aku nak cilok ni, sayang? -..- nanti aku usahakan lah. Meoww~ 

Nota Kaki : Saya buat entri guna lappy Syafiq Ramadhan. Dia boleh gelakkan entri aku. Biadap!




OLDERNEWER