Ekin's
Miss You Part 1
17 Feb 2012 17:53
Assalamualaikum. Haa jawab, jangan takjawab :D 

Sebenarnyaa waktuu tangan aku sibuk menaip entri ni, aku kena buat presentation sejarah esok pagii. Pehh sejarah pulak -,- presentation agama aku yang buat, aku jugak yang sibuk membentang. Okay gila kuasa! Kesian cik Siti (Echa) menunggu turn nak bentang :D sorry sayangg, I tergilaa kuasa tadi. 

Dah memang tabiat aku, sekali bercakap memang takde titik. Okaiy tu tipu. Dengan kemeja pengawas aku saiz 17, aku rasa dah macam Cik Bedah jual nasik lemak kat depan kelas sambil bercakap tak reti nak berhenti. Memang aku nak mintak tolong Puan Norsidah mengotter bagi fit lah kemeja tu kan -,- Tapi kira gempak lah wehh, first time pulak aku buat presentation guna powerpoint. Selama ni guna kertas mahjong jee *bangga* 

Tapi aku ada confession nak buat. Sebenarnyaa aku copy paste jee words yang ada. Muahaha malas akuu nak menaip. Alaa kalau aku taip pun, output dia benda yang sama kan? So, apa motif nak memenatkan jarii? :D Presentation Sejarah pun aku akan buat bendaa yang sama. Dah laa satu benda pun aku takstudy lagi. Dibuatnya bebudak tu tanya pasal perkembangan tamadun tu, menggelabah aku mencarik. Macam tadi lah, ada ke patut tanya aku hukumnya murtad ke tak? Weh, tanya kat pejabat agama lah. Ustazah depan mata, kami pulak yang kena aim -,- 

Dah laa esok Echa takde, aku dengan Yana Gemok jelahh yang syok sendiri kat depan. :D okaiy Yana sangat sensitif kalau orang cakap diaa gemuk. Padahal dia bukanlahh gemuk pun. Aku dengan Myra jee yang suka menganjing diaa dulu. Pape hal, mesti Yana yang kena aim. Berbulu jee awek tuu. Yana ada bagitahu aku, oleh sebab kitorang suka sangat cakap diaa gemuk, kat rumah dia diet. :D kira berhasil lahh kutukan-2 aku tuh. Good job, Yana. Tapi aku rasa lahh kan, gelaran Gemok tuu sesuai untuk Yana. Hahah ampunn Yana!



Tapi kann, makin lama aku tengok, Yana makin kurus, bf dia pulak makin gemuk. Pehh Hakim Hanit yang kurus macam papan tuu dah menggemukkan dirinya pulakk! Virus lemak Yana dah pergi kat Akem lahh aku rasa. Alaa adat lah orang bercouple : Sharing is Caring. Hahah

Ececehh mesti ada yang baca entri ni yang cakap : ‘eleh cakap orang. Nanti kau yang gemuk baru tahu!’. Eh ehh tu memang aim hidup aku lahh. Kau ingat SMK Putrajaya Presint 14(1) jee yang ada visi yang berbunyik : SMK PP14(1) Unggul Tahun 2012. Aku pun ada lahh. Visi aku : Ashikin Jamaludin mencapai berat badan yang ideal tahun 2012. Stress lah gila, setiap kali buat BMI, mesti aku punya tak normal. Okaiy ada maksud tersirat ayat aku tuh. Sajee nak menganjing yang aku ni kurus :D

Pehh lari topik bhaii. Panjang pulak tuh. Bhaha takpelahh. Nanti buat entri part 2 :D

Nota Kaki: Agak-2 lah kan, my sayang Aidil Akmal tuu gemok tak? Kak Cha cakap dia macam berisi je -,-‘




OLDERNEWER