Ekin's
143, I Love You.
13 Mar 2012 01:42
Assalamualaikum ;) 

Hello readers! Sihat walafiat semuanya? Ohoho. Oleh sebab korang taktanya aku, meh lah aku jawab sendiri T__T lately tak berapa nak sihat lah kan. Nikmat kesihatan tu pooops!, ditarik balik daripada AshikinJamaludin. Kfine, sodeh. Dalam pada aku bersedih-2 bagai sebab batuk demam takhilang-2, ada few things yang aku harap sangat akan berkekalan sampai hujung nafas aku. Aicehh, macam tajuk lagu -,- hohoh.

First, aku baru je habis March Test yang sangat kejam dan susah! Ouh God, 4 hari test, 4 hari aku busy sampai taksempat nak baca buku. Kfine, baca tu adalah, tu pun around 1 hour and 30 minutes sebelum paper start. Wth. Mana sempat kot T__T takpelah, janji habis sudahlah kan. Aku target LULUS je. Tak mintak pun A+++ ni. Kalau dapat, Alhamdulillah! HAHA btw, English paper aku dapat 90. Bangga tak? HAHAH!




Second. Okay ni 5 March punya cerita. Ehh apa yang jadi? Hik hik. Again, my anniversary! OMG, sumpah aku lupa time tu. HAHA 7 March baru aku teringat, tu pun time aku nak jawab paper Chemistry -..-‘ suddenly, aku teringat dekat my honey, AidilAkmal. Teringat pulokk time teman dia jawab soalan Chemist time tengah bergayut sakan. T__T Educated gila kan? Time gayut, jawab soalan dalam buku text. Yeahh, couple yang berjaya! xD okay, aku nak buat ucapan ni. Ehem-2.

First of all, terima kasih, Allah, sebab dah panjangkan usia this relationship. Alhamdulillah~. Serious, I never thought yang long-distance relationship akan bertahan lama, since kitorang takdapat nak berhubung pun. No phone call, no messages. Kalau bergayut pun, kena minta jasa baik Syazwan Humaidi yang kacak sekacak-2nya tu untuk guna phone dia and call aku. Puji sebab nak mintak jasa baik dia lagi di kemudian hari! xD okay, I admit, in order nak mengekalkan this relationship, ada beberapa perkara yang aku buat, di luar persimpangan norma perhubungan. Aicehh, ayat super skema. Nampak sangat cilok ayat novel :D and, serious, aku sangat-2  menyesal gila-2 on apa yang aku dah buat -,-‘ andai dapat ku undurkan putaran dunia. Sob sob T__T and for my AidilAkmal, I know U’re reading this right now. And b, happy anniversary :’) I need U, I love U and I miss U. Always. (lap airmata)


yang cat tu tolong ganti dengan blackberry. tq xD


Okay third. Know what? Words ‘I love You’ tu dah jadi sangat-2 common bagi aku. Every single year, I heard the same things. Saya sayang awak, ekin. Bla bla bla. 1 thing yang aku sedar on the night of March 10, bila AidilAkmal cakap 3 words yang sangat simple tu, it’s turn to be 3 perkataan yang sangat sweet, yang sangat mengharukan. And ada 3 ayat yang simple, tapi cukup nak buat aku insaf (HAHA!), cukup nak buat aku nangis sorang-2 on my bed is, “I sayang U”, “I takkan tinggalkan U”, and “I takkan lepaskan U”. And those 3 sentences dah cukup untuk buat aku sedar, yang I’m not alone, yang bukan aku sorang je sunyi. Uhuk uhuk, sodehnyaa! I love you, AidilAkmal T___T




Okay fourth, aku dah ada husband baru. HAHA bila aku nikah? Aishh rahsia. xD aku dah pun sah menjadi milik Fathihah Dommy yang romantic. Aww so sweet! Haha who’s she? Boleh rujuk entri ini -> CLICK HERE, BABEH! 

And tu lah semuanya cerita untuk harini. Hik hik. Cerita untuk separuh bulan March. My March takkan sempurna without u, AidilAkmal. Loveyoualways.


love always win. love you!
 
Nota Kaki: Perasan tak, dalam 5 perenggan pertama, mesti ada ‘T__T’ tu. Tandanya apa? Kebahagiaan dalam perpisahan. HAHA bye-2, Capital S :’)



OLDERNEWER