Ekin's
Baby Baby Meow.
10 Mar 2012 00:00
Assalamualaikum. okay, harini takmau cakap banyak, kita nak awak usha gambo je. buleh? hoho.

sayang, kenapa muncung nii?

smile!

hah, aku dekat mana ni? *blur*

tolong kecilkan hidung anda, kayh baby sayang -..-

aww chak!

-,-

when we say '"AA..."


sorry acik, kita blur lagi ni -..-

gigit acik!

-.-''



tu lah dia, the grateful gift yang Allah hadiahkan kepada kami sekeluarga, buat kali ketiga. and untuk kali ketiganya, aku pegang title ACIK lagi, and also mak aku pegang title NENEK. uu, nenek ida. haha!

Nama dia Nur Safiyya Zahra bt Mohd Nasriq. dia hampir-2 takde dekat atas bumi ni, bila jantung dia makin lemah, and dia still ada dalam perut mama dia. Alhamdulillah, dia selamat jugak dilahirkan, by pembedahan. and know what, she was such a special baby. dia lahir on 29 February 2012. OMG, leap yeay baby! Impian aku, aku nak dia hidup sihat, jadi baby yang montel tapi bijak, macam iman! i love you, always.

Nota Kaki: Pendek je kali ni. meow.




OLDERNEWER