Ekin's
Fathihah Dommy :B
13 Mar 2012 06:21

Assalamualaikum semua. Entri khas untuk awak xD

Ehem, haii my hubby, Fathihah Dommy xD baby, U sehat? HAHA sumpah fucking annoying. Okay, sehat sejahtera, aman damai kehidupan anda masing-2 di dunia? Before that, harini ada buat dosa dengan siapa-2 tak? Kalau ada, cepat mintak maaf. Kot-2 lagi 3 minutes, nyawa awak diangkat naik. Who knows, kan? Nanti tak sempat nak minta maaf. Huhu mama, ekin mintak maaf!

Okay, pahal sodeh lak tetibe ni? Padahal orang nak cerita pasal husband orang yang tercinta. Hik hik. Okay, bawah ni gambar dia. Haip for boys, jangan nak renung-2 sangat lahh kan. Tahu lah cantik -,- tu girlfriend Izzat Jusof kayh. Not available dah kayh. Sorry! HAHA


my beloved gigi arnab :B


Okay, kita teruskan dengan bf dia, Izzat Jusof. Okay, aku taknak cakap dia hensem, sebab bf aku lagi hensem bagi aku lah. Hik hik. Kfine, bf Fathihah comel -,- haha.




Okay, puas usha? Baik, smart. Haha for girls, pahal pandang tak kelip-2 mata tuh? Jangan pandang lama-2, hak cipta terpelihara tuh :D forward-2. 

Okay, acano AshikinJamaludin boleh rapat dengan gigi arnab ni? Okay. Ditakdirkan, kami senasib. See, Iā€™m not alone in this world! HAHA. Bf kami came from the same school, and sama tingkatan, and saling mengenali. What a coincident! Dan dulu, takku ingat bulan berapa, Aidil ada suruh aku bagi nasihat dengan Fathihah, yang at that time ada problem sama bfnyaa. Oleh sebab Aidil membebel, aku pun tolonglah mana yang patut. Bak kata orang, heart-to-heart. xD annoying kan ayat aku? Erkk. Aku pun rasa benda yang sama -,- haha.


I thought, gf Izzat yang aku ceramah tu budak Seremban, as aku ingat Izzat tu rumah dekat dengan Aidil. Cett, budak 11(1) je sebenarnyaa. And serious, aku tak terfikir pun pasal tu sampai Aidil cakap dia kakak angkat NajihahAyeiz. Kfine, budak hot kan, sapo tak kenal. Hoho.
And start dari haritu, aku dengan dia chatting-2, twittering, and comment-2ing. Haha vocabulary gua hancur -..-ā€˜ and aku rasa macam aku found someone nak cerita pasal bf aku! HAHA one in a million, babeh! Yolah, sebab Echa, Yana dengan Myra bukannya kenal Aidil, macam dorang kenal Luqman. So kalau nak gossip, kena tunggu akak aku balik rumah, tu pun 2 kali sebulan T__T sodeh. Good for me, sebab aku ada someone nak mencurahkan isi hati. Yelahh , senasib kann? ;D

With her penampilan yang aku rasa macam wow gila, pehh bapaklah bestnya. Macamane lahh dia dapat keberanian nak jadi MC or masuk public speaking. Aku pernah jadi MC, and for sure, awal-2 lagi dah ruin. Kfine, nanti nak kena berguru lagi dengan Cik Gigi Arnab :B haha. Kejam. And of course, sape nak usha blog dia, angkat tangan, please. Okay-2, cukup-2 lah tu angkat tangannya. Kang orang cakap buang tebiat  pulok angkat tangan tiba-2 depan PC -..- okay, nak usha, boleh tekan dekat -> SINI! Nak add dia dekat facebook, click -> SINI. And also, nak twitter dia, buat muka comel then tekan -> SINI. Untung-2, anda akan di approve xD good luckioo, babeh!

Tu je nak cakap. HAHA yang aku tahu, dia bestfriend baru aku. Uuu, sayang Gigi Arnab sangat-2! :B



Nota kaki: Awak sayang saya tak? Kalau sayang, like! :D




OLDER ā– NEWER