Ekin's
Loneliness Hurts Me
24 Mar 2012 05:09
Assalamualaikum semua. Yang tengah happy, yang tengah sedih, remember 1 thing, Ashikin selalu ada untuk awak semua :’)

Lama rasanya tak update kan? Hoho. Faktor kesibukan. And now, aku sangat free and also sangat sunyi. Sunyi sebab aku rasa macam dah hilang Aidil dari hidup aku. Bukanlah hilang terus, sebab I tahu dia selalu be there for me.

Last week, before dia balik SAS, dia ada janji yang every weekend dia akan try contact aku, no matter what happen. Dia akan guna apa je cara yang ada. But now, phone aku tak vibrate-2 pungg. Huu, sedih lah woi. Orang yang aku tak harap akan text lah yang menyemakkan inbox aku.

And now aku tahu, macamane sakitnya nak setia, without any phone call, without any message. Every single minute, I was wandering, dia still ingat aku ke? I know, dia bukan type of guy yang akan senang berubah hati. Tapi yang berubah hati tu aku.

 I’m afraid kalau one day aku takboleh nak jaga hati aku untuk dia sorang. Aku type of girl yang akan tunggu untuk something yang tak pasti. Aku type of girl yang tak mampu nak jaga hati aku, just for one guy. Aku type of girl yang takkan puas dengan apa yang ada. Aku type of girl yang akan always cari something new. And I’m afraid, aku tak mampu nak sayang dia sorang.

So please, Aidil Akmal. Don’t let loneliness hurts me. I will always be waiting for your SMS, for your phone call. Sampailah satu detik, I takboleh nak tunggu lagi :’)



If I never met you, I wouldn't like you. If I didn't like you I wouldn't love you. If I didn't love you I wouldn't miss you. But I did, I do and I always will. If loving you is wrong, then I don't want to be right. If loving you is a crime, I'd like to be jailed for my whole life, in your heart. I love you, like a fat kid loves cakes. If you have 1000 years of age, I just want to have 999 years and 364 days, so I never have to live a day without you. I Love You Damn Much, Capital AA :’)


OLDERNEWER