Ekin's
Meski Aku Tak Sempurna
14 Mar 2012 02:24
Assalamualaikum semuaa :3

Okay. Benda ni suddenly datang, so perasaan aku agak screwed up lah sekarang ni. Serious. Taktahu kenapa, this night aku rasa sunyi, rasa lonely sangat. Maybe sebab tadi, aku harap aku dapat tunggu dia online, tapi taksempat nak tunggu sampai his name appear dekat online contact :’) sebab my abang dah bising, pukul 11. 30 aku still online. Hurm.
Aku nak topap banyak-2. Aku nak on BIS, aku nak online guna phone. Aku nak every single day, aku dapat chat dengan dia, aku dapat tunggu dia. Aku rindu bunyi message alert aku bila dia message. Aku rindu phone call alert aku bila dia call. Bila message and phone call yang datang dari dia, bunyi dia lain. Dia special. That’s why sekarang ni, aku selalu on mode vibrate. Sebab aku tahu, aku takkan dengar lagi semua tu. Haha. Sumpah rasa bodoh, kenapa aku taip semua ni, kenapa aku rasa semua ni.
Aku selalu harap semua tu datang balik. Aku selalu harap October 2011 datang balik. I miss that moment. Our sweet moment. Kfine, air mata aku dah mengalir gila-2 dah ni. Oleh sebab bapak gua ada, aku takut nak lap. Ada sape-2 nak tolong lapkan? :3
Serious, aku rindu dia. Kenapa lah kami jauh, kan? Takpelah, Tuhan nak ajar aku sabar, sebab aku memang perempuan yang gelojoh, taktahu nak bersabar. With him, aku akan belajar something new. Something yang takpernah ada dalam hidup aku. Kfine, kenapa background music dekat music player gua sodeh sangat ni?! Nak tahu aku dengar lagu apa sekarang ni?
‘Aku Milikmu – Mikha Tambayong’
Dari tadi, aku play lagu sama, sambil tengok gambar dia yang aku simpan. God, kenapa sakit sangat kali ni. Aku takkan sanggup nak hilang dia. Aku takkan sanggup terima dia dengan someone else. Dia just boleh ber’iloveyou’ bagai dengan aku sorang je! Haha, sangat selfish. So what?!
Even aku tak sempurna, aku akan cuba jadi sempurna. Even aku tak sempurna, aku akan jadi lebih sempurna daripada orang lain. Even aku tak sempurna, I’ll make sure that I’m the last one for him. I’m not your first, but I’m the last one. Even aku tak sempurna, aku akan selalu ada untuk dia. Even aku tak sempurna, aku akan pastikan aku dengar semua apa dia nak cakap. Even aku tak sempurna, aku akan cuba untuk tak sakitkan hati dia. Even aku tak sempurna, aku takkan buat dia sedih, walaupun sekejap. Even aku tak sempurna, aku milik dia :’)
Kenapa aku sanggup buat semua tu? Sebab aku sayang dia.
Dulu, before aku couple dengan dia, aku guna Celcom. But him, dia guna Maxis. Aku jenis perempuan yang takkan sanggup message ke number maxis, kalau orang tu bukan the special one for me. Tu pengorbanan yang sangat besar, kalau aku bazirkan credit message ke Maxis. At that time, aku baru je kenal dia. Dia baru je minta number aku. Tapi aku message dia, sampai habis credit. Ada something about him yang buat aku reply and reply and reply. Padahal, he’s nobody. Aku baru je kenal dia, and dia baru je kenal aku. And aku dah ada special guy time tu.
Dulu, mak bapak aku marah gila kalau aku tukar sim card, from Celcom to apa-2 line lah. Taktahu kenapa. Lagi-2 kalau kami beli sorok-2. Aku tahu, kalau aku mintak pun, takkan dapat. And aku beli simcard tu. Sebab apa? Sebab dia. Aku nak message dia terus. Aku taknak time aku message dia, credit aku habis. Potong betul lah! It’s all about him.
Aku akan selalu ada untuk dia. Tak kira apa yang jadi. Always. Tu janji aku.


Nota Kaki: Ku tak seindah malaikat yang jatuh di bumi. Tapi ku akan selalu ada menjadi sayapmu. Meski aku tak sempurna tapi aku milikmu :’)




OLDERNEWER