Ekin's
My Heart Dup Dap!
31 Mar 2012 23:49
Assalamualaikum semuaa :')



Yeahh, pertama kali, dimulakan dengan gambar :) nampak tak kertas graf tu? Tu takde kena mengana sebenarnya. Ohohoh. Okay, aku tengah online. Memang aku nak off dah pun, sebab line Maxis tu jahanam gila! Then, suddenly, i heard the pop-sound :3

Aku ingat siapa lah gedik sangat pagi-2 buta nak tegur ni. Aih, aku nak off, baru nak tegur! Then, Aidil online! God, orang yang selama ni aku tunggu! Suddenly, my heart dup dap dup dap. HAHA. kfine, over gila.

Tapi taksemua akan berakhir macam yang kita harapkan? :') Aku harap, malam aku akan ends with a smile, not a tears. Ouh sedihnyaaa. Haha.

Takpelah, tak contact dia pun tak apa, janji aku tahu yang dia okay, yang dia bahagia, yang dia always jaga diri dia. And dia pun tahu yang aku selalu ada untuk dia, yang aku selalu sayang dia, yang aku selalu ada untuk dengar cerita dia. :')

My loneliness doesn’t hurt me. The love you left me hurts me the most. You have proved that your love for me is real. But, you didn’t let me prove my love for you. And, I have only one complain, that you left me your breathe, and gave up yours!



OLDERNEWER