Ekin's
Nazuan ♥ Shuhaida
31 Mar 2012 07:59
Assalamualaikum, readers :D Sebelum apa-2 hal, thank you for reading this :3

Harini, 31/03/2012, sepatutnya aku ada dekat sekolah, amek hadiah kecemerlangan (hidung kembang sebab bangga). Okay, kuncupkan hidung anda, Ashikin Jamaludin. Tit tit tit, connection failed. Ohoho. Tapi, oleh sebab Angah kesayangan aku bersanding, aku rela! Yeahhh. Tak jumpa kawan-2 yang telah 4 bulan terpisah pun takpelah. Janji dapat attend wedding Angah tersayang. Kfine, ni namanya pengorbanan seorang adik. Meow.

Malam tadi (30/03/2012), Angah aku, Mohd Nazuan Bin Jamaludin telah pun selamat dinikahkan dengan girlfriend tercinta, Noor Shuhaida Binti Jamalludin. Wahh, nama bapak sama! Haha, kfine, aku teruja. Kebetulan, nama besan sama :3 Sorry, time I nikah nanti, nama besan taksama. Nama pengantin lelaki is Noraidil Akmal Bin Abdul Hadi. Haa, kan taksama tu. HAHA!

Kira antara Along, Angah dengan Abang, aku paling sayang Angah lahh. Now, bermula 30 Mac 2012, semua abang-2 aku dah berpunyaaa. Wee. Taksabar nak sambut anak buah baru :3 hikhik. Malam tadi, lepas balik dari majlis nikah, memang berperang jugaklah aku dengan my mom sebab aku nak pergi sekolah before attend wedding Angah. Tapi oleh sebab banyak nak kena uruskan, takpelahh, aku beralah.

Before nikah kan ada lahh yang Pak Imam tu baca, pasal tanggungjawab suami dengan isteri kan? Haa, time tu aku yang beria dengar. HAHA! Suddenly teringat dekat Aidil Akmal. Sayu seketika. Bergenang airmataku. Haha, kfine, tu dah mengarut. Again, connection failed.

Apa-2 pun, aku wish good luck and selamat pengantin baru untuk Angah and Kak Noen tercinta. Ohoho. Happy for both of you. Selamat Pengantin Baru! Ouh yaa, teringin nak bersanding dengan Aidil Akmal. HAHA. Kfine, tinggi angan-2. Hikhik. Nak usha gambar lain, pepandai carik alternatif. Ohoho. Sila menjelajah ke wall saya ;)

Family is my Priority :')


OLDERNEWER