Ekin's
Sis, Im Sorry :')
4 Sept 2012 01:08
  

Last September 1st dah update cerita sedih. Eh sebelum tu, rumah aku sedang dibesarkan sedikit. Jadi, sesiapa yang nak beraya tu, jemput datang bila rumah dah siap. Raya sebulan kan? Hihi rumah serabut sangat ni. Batu bata, pasir kiri kanan depan rumah. Haih serabut T_T that day Kameel tanya bila boleh raya rumah aku. Katanya nak datang this Saturday, tapi kan kan, hari tu kan sekolah ganti. Ada jamuan rayaa kan? Satgi no point mama masak sedap2 sebab dekat sekolah depa dah melantak sakan. Nantilahh k. Papehal kau pekik nama aku jelah, ex kau yang super power ni :D

Kkk. Kembali ke jalan yang benar. 2 September lepas, ada jugak yang tahu pasal aku mengganas dekat Twitter. But bila sampai sekolah esok paginya, bukan pasal mengganas yang ditanya. Tapi pasal Ezzul *malu* Dorang kata aku kena berbaik dengan Ezarul, sebab Ezarul abang Ezzul. Ezarul dah lain lah sekarang. Bila bukak sekolah lepas raya haritu, dia tak bercakap pun dekat aku *sedih* before raya elok je menganjing2 bergelak sakan. Takpelah. Aku pun bukannya reti nak berbaik. Aku jarang nak tegur orang kalau orang tak tegur dulu. Bukanlah ego, cuma kekok. Bayangkan, selama ni berjarak tak bercakap. Lepas tu, tetiba nak tanya “Kau sihat?”. Memang tak lah.



Back to cerita mengganas di Twitter. Ya, aku sedar that night aku memang melampau, ayat tak bertapis, tweet main lepas, ingat perasaan sendiri je. Dari semalam aku fikir pasal ni dan ya, aku bersalah. Sampai Kak Annis bagi text panjang gila, suruh aku sabar, suruh aku jangan regret keputusan aku. Sorry, Kakak. Bukannya kita taknak reply text awak. Cuma waktu tu kita sangat2 tak sanggup kalau terlepas cakap, termaki awak. Ya, kita baran. Kita minta maaf. Thanks untuk message tu. At least kita tahu ada orang dekat sebelah kita :’D



Note ni untuk adik yang dah aku sakitkan hati dia, yang dah jatuh airmatanya sebab aku: Heyy. Kekok nak tegur awak balik sebab akak dah cakap macam2 dekat awak malam tu. Ya, akak sedar akak salah. Akak minta maaf sebab taktext awak, direct minta maaf. Benda yang akak takut is when you read my text message, and then awak delete, awak tak reply. Ya akak sedar akak salah. Don’t know when akak mula baran balik. Akak taktahan sangat dah that night. Taksangka apa akak cakap buat sorang adik yang akak sayang sangat menangis. Maaf :’) macam akak cakap dulu, sorry tu takkan ubah apa2. Tapi tu je yang akak mampu buat. Akak takboleh  buat apa2. Akak takboleh gerak 8, then jumpa awak. Kalau akak boleh buat, yes I’ll do. Benda sekarang akak takboleh. Maaf :’( akak takjaga hati awak. Akak rimas. When awak cakap awak dah go on, but awak still fikir akak dengan dia. When awak tweet jangan buat apa-2, but then awak jawab tweet akak dekat status bbm. Yes, baran akak naik balik. Akak ungkit balik those dark memories, akak sakitkan hati awak balik. Each time akak lalu depan kelas budak2 PMR, then saw them focus gila belajar, akak terfikirkan awak. Akak takut sangat awak menangis lagi, then tak focus. Awak nak PMR dah. Dah dekat sangat dah. Tolong, im sorry. Im so sorry. Akak dah cakap dekat awak, since kita contact sampai bila2 pun, takkan ada BENCI, MENYAMPAH atau SAKIT HATI. Akak sedar akak melampau, im out pf control. Akak bukan kakak yang baik untuk awak, selalu je bawa naik masalah, en en. Kalau lepas ni awak taknak tegur akak dah pun tak apa. Akak just nak awak belajar betul2, focus betul2 dan tunaikan janji awak dekat akak. Awak janji dulu nak dapatkan 6A kan? Akak tahu awak boleh. Awak kan super power :’D sorry again, please, do forgive me. Akak taknak terus rasa bersalah macam ni. Akak minta maaf. Jaga diri, sayang :’)




OLDERNEWER