Ekin's
BigBang!
28 Dec 2012 19:38
Hai olls *flying kiss* ahaha. Over over. Lately kegilaan aku terhadap cik BB semakin menebal. Manglish gitu. Sah sah tak lepas kalau tulis dalam exam. Cik BB? Siapakah? BlackBerry? Oh tidak tidak. BlackBerry tidak lagi menjadi pujaan sanubari since dia suka suka nak rosak. Tak long lasting betul. Cik BB is my BigBang. Ahh tak kenal tak kenal? Poor you. Heheh. Sila tanya Puan Gle (Google) k ;)

The fact is, aku sangat tak suka Korean group. Tu alkisah dulu. Purbakala punya cerita. Bila Yana dok play lagu Korea, automatic “Weh kau tukar sekarang!”. Ala ala madam gitu. Padahal bukan phone aku. Ekeke. Bila tengah duduk sembang sembang kencang dengan geng menceceh, dengan ekin yang act as storyteller, tetiba masuk topic Korea “Weh semalam tengok tak drama bla.. blaa.. blaa?” “Weh kau dah dengar lagu Infinite yang baru?” “Weh weh, kau…?”, automatic aku diam. Sebab taktahu nak celah ikut mana *muka zombie*

Tapi, selepas ibu saya melanggan Astro Beyond *promote*, kami terus terbuka hati untuk menerima Korean wave. Jyeahh. Bermula dengan Running Man sebenarnya. Heheh. Kan ada satu episode yang ada BigBang tu. Eh silap, ada 2 episode. Hati aku cair bak aiskrim bila melihat the smiling angel, Daesung. Maigawdddd maigawdd. Ahaha. Over over. Kesimpulannya, langganlah Astro Beyond. Nyann ~ mari, tengok satu satu.

BIGBANG



G-Dragon



Nama penuh beliau, Kwon Jiyong. Entah macam mana boleh dapat GD. LOL. Dia adalah main rapper dan ketua kumpulan as well. Dan lagi satu, dia adalah pujaan jiwa Jiha. Ahh Jiha, semua dia nak bolot. Hewhew :3

T.O.P



This is T.O.P. Bukannya sabun pencuci tu ya. Full name beliau ialah Choi Seung Hyun, berumur 25 tahun on 2012. Lagi 3 hari, naik 26. Heheh. Jiha selalu berangan nak T.O.P jadi husband dia (ada unsur tokok tambah). Dan birthday dia sama dengan birthday aku! November 4. Dan itu membuatkan Jiha bertambah jealous. Sekian.. ;D

Daesung



Full name, Kang Dae Sung. 23 tahun. Ehemm ehemm. Beza 7 tahun je Dae. Will you be mine? Ahaha. Kenapa aku adore dia sangat sangat sampai ada satu folder penuh dengan gambar dia? Sebab dia kelakar! Dan dia sangat suka senyum. Sebab tu dia telah dilantik dengan penuh istiadat menjadi smiling angel Datin Sri Paduka Dato Dr Noor Ashikin Jamaludin. Herher. Dia comel, suara sangat sedap and I think dia patut pakai braces -_-

Seungri


 
 Bernama penuh Lee Seung Hyun dan agak kacak :* tu je nak cakap. Herher.

Taeyang

  

Dong Young Bae is nama penuh beliau. Dia sexy. Tak percaya? Tengok bila dia shirtless. Sangat cair. Hahaha. Bahaya budak ni.


OLDERNEWER