Ekin's
Forever U Stay
14 Mar 2012 02:40
Assalamualaikum semuaa. My beloved Fathihah Doomy, her boyfriend of course, Izzat Jusof, and my lovely handsome sweet guy, Aidil Akmal, thanks awak sebab dah ceriakan I during this school holiday. Serious, my school holiday wouldn’t complete without you :’)

Entri ni sebenarnya relate dengan my past entri. Belum baca lagi, usha SINI :’) memang waktu tu aku tak fikir apa lah kan. Bukak word, terus menaip and menaip, then dapat broadband terus publish. Dengan air mata yang tak kering-2. Huhu.

Okay, sambung entri tu. Lepas aku publish entri tu, aku terus turn off PC kesayangan aku ni, then masuk bilik. Memang aku sakit kepala gila-2, lama sangat aku keluarkan tears for free. Huhu. Aku memang tak pernah nak menangis seteruk itu sebab rindu dekat someone. Kalau ada pun, waktu aku tahu Luqman ada girlfriend lain. Huhuh.

Then, suddenly phone aku vibrate. Ada message masuk. Aku harap sangat-2, yang tu message dari Aidil. But, as usual, apa yang kita harap tak jadi kenyataan kan? :’) sambil balas-2 text message dengan budak kelas aku, aku just harap credit aku cepat habis. Sebab takde function nak bercredit-2 ni, bukannya dapat message Aidil. Time tengah taip message tu, ada incoming call. God, menjerit aku. Aidil miscall guna number adik dia! Yeahh, terima kasih, Allah :’)

Then, kitorang texting. Dapat send 3 message je, sebab aku pun tebus ganjaran T__T  pukul 1, dia call. Serious, aku happy! Lama lah kitorang bergayut bagai. Tergelak-2 aku sampai tergolek. Happy sangat-2. Aku just mintak tiap-2 hari jadi macamni. Always happy, no more tears. Just dengan dia je.

Me: Boleh tak kalau lagi 20 tahun, kita macamni?
Aidil: Ermm boleh boleh!
Me: Ehh taknaklah 20. Nak 50. Boleh tak? nanti kita pun dah tinggal sebumbung. Hik hik. (gatal kan? xD)
Aidil: Bolehh. I dapat bayangkan muka Zarina Sofea. (Kfine, dia pun gatal jugak -,-)

Siapa Zarina Sofea? She’s our baby. Hoho. Aidil yang bagi nama. Gedik kan dia? Haa. FAKTA: lelaki lagi gedik daripada perempuan! BUKTI: Aidil lagi gedik daripada Ashikin. Hahah.

Me: Kalau U ada girlfriend lain, sumpah I akan buang U jauh-2 dari hidup I. I taknak dengar nama U dah. I taknak tengok muka U dah! (garang kan? :P)
Aidil: Kalau U ada boyfriend lain, I akan kejar U jugak. (kfine, aku speechless)
Me: Kenapa nak kejar?
Aidil: Sebab I takkan lepaskan U….

Entah kenapa, dia suka betul buat aku terharu last night. What, nak menggoda lettuw. Benda yang aku takut, is bila dia tinggalkan aku untuk someone else. Aku taknak. Aku takut dikecewakan, sebab tu aku mengecewakan. Tapi aku tahu, one day akan datang seorang lelaki dalam hidup aku, and dia akan buat aku jatuh cinta dengan dia. Lepas tu, he’s gonna break my heart, macam aku patahkan hati lelaki-2 yang pernah couple dengan aku. Impian aku, lelaki yang patahkan hati aku tu bukan Aidil Akmal Abdul Hadi. He’s the one yang buat aku fall in love, dalam masa yang sama aku menyampah tengok dia -.- huhu.

Tahu tak berapa lama bergayut malam tadi? Since dia takde phone and sim card, dia call guna phone adik dia. Dia call for 57:57. 57 minutes and 57 seconds. Then, bateri pun habis. Aku tak sempat nak cakap aku sayang dia. Huhuh. Air mata pun jatuh balik, sebab aku rasa macam ditinggalkan by him. Then, phone vibrate lagi. Dia call guna phone ayah dia. Wah, berani mati. Banyak kali dia buat macamni. Call guna fon ayah dia berjam-2. Last year, waktu cuti Deepavali, dia picnic dekat Port Dickson. Asyik-2 phone aku berbunyik, dia call. Siang malam. Pandai kan dia tackle? Haha.

Dia call guna phone ayah dia for 32 minutes. Half an hour. Huhu. Merepek-2 lah cakap dengan dia. Dia pergi carik bukti kecurangan ayah dia lah. Tiba-2 dia senyap. Dia cakap dia jumpa scandal ayah dia. Suara dia serious sedih. Bila aku tanya siapa. Jawapan dia, CELCOM. Pfft. Mencarut jugak aku ni kang. Sambung merepek and merepek. Berjiwang-2 sikit. Then, aku cakap, aku nak baby lagi. Baby boy. HAHA! Dia cakap: ‘esok I bagi nama, kayh’

Then, time to go. Sedih lah jugak, sebab aku nak dengar suara dia sampai Subuh. Hoho. Kejam kan? :P before dia letak, aku suruh dia nyanyi dulu. Lagu Barney. Haha. Dia comel sangat-2 bila nyanyi lagu tu. Suka! Tu lah dia, Aidil Akmal. Dia je yang boleh buat aku menangis terharu, at the same time, dia buat aku gelak pecah perut, and suddenly, dia buat aku merajuk. Huu. Mood aku bercampur-baur bila dengan dia :’) he’s the one for me.

Tengahari tadi, aku online sekejap. Curik-2 broadband. So sweet. Terharu aku baca comment-2 between Aidil-Fathihah-Izzat. Sangat comel. Sangat lahh penuh dengan friendship punya sense. Serious, semua tu comes clear bila dengan 3 orang mangkuk tu. xD



erkk kecik sangat lah -..- sila tekan Ctrl dan right click serentak, untuk tumbesaran yang lebih baik. HAHA

So sweet kan? Sanggup tu nak suruh aku online. HAHA. Terasa macam dihargai. Takpelah, gigi arnab. Malam ni kita berempat comment-2 sakan ye. Hik hik. Sayang awak semuaaa. Forever in my heart. :’) 

In 4 days, kita jadi rapat macam dah kenal 16 tahun. Padahal, baru je few month kita jumpa, kita kenal. Benda ni comes too fast. And I harap, benda ni didn’t go in a minute. Sweet things happen between us. See, kuasa Tuhan kan? 4 orang manusia yang tak pernah kenal  jadi rapat serapat-2nya. 2 boys and 1 girl, adalah gift yang I dapat untuk isi holiday I, untuk isi hati I. I harap this friendship bertahan lama. Selama-lamanya. Bestfriend ever. 

Aidil, dia lah my husband, dia lah my boyfriend, dia lah my bestfriend. Fathihah, dia lah my girl, dia lah my sayang, dia lah my cute laling. Izzat, for sure, he’s not my boyfriend. Haha, nak kena tetak dengan Fathihah, cuba lah buat hal :p dia memang chipsmore. Fathihah ada, dia takde. Takpe, belum rezeki both of U :’) and for sure, Aidil-Fathihah-Izzat, mereka lah segala-segalanya untuk I. Thanks a lot, babeh! Love u, till the end of my time. Muah. Lots of Love, AshikinJamaludin.



Nota Kaki: Love them. A lot!


OLDERNEWER